Zespół Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie

Zasady rekrutacji do internatu

Zasady rekrutacji do Internatu ZSL w Rucianem-Nidzie na rok szkolny 2024/2025

  1. Internat Zespołu Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie zapewnia zakwaterowanie uczniom naszej szkoły.
  2. Rekrutacja odbywa się na podstawie złożonych wniosków/deklaracji.
  3. Ilość przyznanych miejsc w internacie uzależniona jest od wielkości bazy lokalowej, którą w danej chwili dysponuje internat.
  4. O przyjęcie do internatu mogą ubiegać się uczniowie ZSL zamieszkali w miejscowościach, z których codzienny dojazd do szkoły jest niemożliwy lub w istotny sposób utrudniony.
  5. Podanie/deklarację o przyjęcie do internatu należy złożyć w pokoju wychowawców w internacie lub w sekretariacie szkoły do 1 czerwca (dotyczy uczniów mieszkających w internacie) lub zgodnie z warunkami rekrutacji szkolnej.
  6. Decyzję o przyjęciu ucznia do internatu podejmuje Zespół Wychowawczy. W przypadku uzyskania negatywnej decyzji istnieje możliwość odwołania się do dyrektora szkoły w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników rekrutacji.
  7. Pierwszeństwo w przyjęciu do internatu mają:
    1. uczniowie klasy I, ubiegający się o zamieszkanie w internacie po raz pierwszy;
    2. uczniowie, którzy mieszkali w internacie w latach ubiegłych i uzyskali pozytywną ocenę zachowaniat;
    3. uczniowie mieszkający w miejscowościach, z których codzienny dojazd jest niemożliwy lub utrudniony;
    4. uczniowie regulujący płatności w terminie.
  8. Warunkiem utrzymania przyznanego uczniowi miejsca w internacie jest terminowe regulowanie opłat za zakwaterowanie i wyżywienie.
  9. Uczniowie, którzy zostali przyjęci do szkoły, ale wycofali dokumenty ze szkoły zostają automatycznie skreśleni z listy przyjętych do internatu.
  10. Rodzice uczniów przyjętych do internatu, zobowiązani są do wypełnienia i podpisania odpowiednich dokumentów internatu.
  11. Do internatu uczniowie zapisywani są tylko na dany rok szkolny.
  12. Wyniki rekrutacji do internatu można sprawdzić osobiście lub telefonicznie w sekretariacie szkoły.
L.p.Rodzaj czynnościTerminy postępowania
1.Składanie deklaracji o kontynuowaniu zamieszkania w internacie.
Deklarację można pobrać tutaj: DOC lub PDF.
do 31 maja 2024 r.
2.Podanie do publicznej wiadomości listy przyjętych i listy rezerwowej.
Listy dostępne będą w sekretariacie szkoły pod numerem telefonu 874231128
14 czerwca 2024 r.
2.Podanie do publicznej wiadomości listy osób przyjętych do internatu na rok szkolny 2024/2025.
Listy dostępne będą w sekretariacie szkoły pod numerem telefonu 874231128
31 lipca 2024 r.